30 de marzo de 2006

Càstigs exemplars

En un simpòsium sobre càstigs exemplars un dels ponents, Prometeu, estava fent la seva ponència...
"Vaig robar el foc dels Déus i el vaig donar als homes. Per això Zeus em va comdemnar a estar encadenat per tota la eternitat. Una àguila cada nit es menjaria el meu fetge, i cada dia em tornaria a créixer perquè l'àguila se'l tornés a menjar l'endemà..."
De cop, entre els assistents es va sentir una veu...
"Quin xoluu!! Jo volia ser professor de secundària i ensenyament em va comdemnar a fer classes de CAP cada dissabte al matí per tota l'eternitat, o durant 17 setmanes que aproximadament és el mateix..."

2 comentarios:

prefierobollitos dijo...

a part del ultim spam-comment que has generat...

jo volia anar a la conferencia de sisifo... al qual li podriem preguntar perque ho fas? i a saber que respondria...

Cosisme dijo...

Jo vaig anar a la seva conferència. Va respondre:" No sé, simplement m'agrada".