7 de octubre de 2005

El furbo

M'agrada jugar a futbol amb la gent de l'oficina. Estan en pitjor forma que jo i això fa que sembli que estigui fet un toro. Just el contrari que anar a la muntanya amb aquests txalats ( però que consti que m'agrada, eh? ). A part, m'inflo a marcar gols ( ahir 4 dels 6 que vam fer ) cosa a la que no estic molt acostumat. Crec que a partir d'ara em dedicaré a fer coses que tot i que jo no controli molt, amb la gent que ho faci encara en controli menys.... com fer un forum en PHP amb el Lluís, per exemple :D

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Vicenç, espero que aquest fòrum de PHP de què parles no sigui el de la pàgina web.
Espero el millor de tu en aquesta lloable tasca.

vgaltes dijo...

jejeje el fòrum crec que ja funciona. El Lluís se l'ha copiat d'un llibre, jo li vaig arreglar coses, se'l va tornar a carregar i el vaig acabar d'arreglar l'altre dia... en breu, hauria d'estar funcionant.

Són tres Voll Damms tot plegat.